Kurumsal Tasarım Hizmetleri

Sonuç ikna edici değilse en iyi konsept anlamsızdır. Doğru özelliklerden harika şeyler yaratan ilhamın gücüne inanıyoruz.

Research

Kurumsal Tasarım Hizmetleri

Kurumsal Tasarım Neden Önemlidir.

Kurumsal Tasarım, Görsel Kimlik, Grafik Markalama; Tüm bu süslü başlıklar temelde aynı anlama gelir, işiniz ve ona bağlı kişiler arasında görsel bir bağ kurmak. Çalışanlar, yükleniciler, ortaklar ama en önemlisi; müşterileriniz.

Bu neden önemli? Peki, "şirket", "işletme" veya "marka" bunlar sadece soyut terimler, değil mi? Çünkü insanların seni hatırlamasını ve rekabetten farklılaşmasını sağlamanın yolu bu! Ve bu sadece bir logo tasarımı değil. Kusursuz bir kurumsal kimlik arayışı; kurumsal renkleri, yazı tiplerini ve temel şekilleri tanımlayarak çok daha derinlerden başlamalıdır.

Kurumsal Kimlik, bir işletmenin kendisini bireysel yapan ve rekabetten farklı kılan tüm özelliklerini bütünsel olarak tanımlar. 

Kurumsal kimliğin 4 temel unsuru

İyi bir kurumsal kimlik, tutarlılığı ve tanınırlığı garanti eden dört temel unsur üzerine kuruludur.

  1. Logo ve görsel kimlik

Logolar , ikonlar ve grafikler gibi görsel öğelerdeki tutarlılık, tutarlı bir kurumsal kimlik için çok önemlidir. İyi tasarlanmış bir logo, şirketin yüzü olarak hizmet eder ve kolayca tanınmasını sağlar. Profesyonel ve tutarlı bir imajı korumak için logonuzun tüm platformlarda ve materyallerde tek tip olduğundan emin olun.

  1. Kurumsal renkler ve tipografi

Renkler ve yazı tipleri, markanızın kişiliğini iletmek için güçlü araçlardır. Markanızın değerlerini ve kişiliğini yansıtan renkleri seçin ve bunları tüm iletişimlerde kullanın. Benzer şekilde, markanızın sesiyle uyumlu tipografiyi seçin ve görsel olarak çekici ve tutarlı bir kimlik oluşturmak için tutarlı bir şekilde kullanıldığından emin olun.

  1. Web Sitesi

Bir web sitesi, şirketin dijital dünyada kendini nasıl temsil ettiğidir, bir web sitesi sizi dış dünyaya açan bir vitrin gibidir. Güçlü bir marka varlığı yalnızca görünürlükle ilgili değildir; kalıcı bir etki yaratmak ve hedef kitlenizle yankı uyandırmakla ilgilidir. Tasarım ve işlevselliği birleştirerek, iyi tasarlanmış bir web sitesi sıradan ziyaretçileri sadık müşterilere dönüştürebilir ve pazar konumunuzu sağlamlaştırabilir.

  1. Kurum kültürü ve değerleri

İç kültürünüzü marka kimliğinizle uyumlu hale getirmek hayati önem taşır. Kurumsal değerlerinizi açıkça iletin ve bunların işyeri kültürünüze yansıdığından emin olun. Bu uyum yalnızca kurumsal kimliğinizi güçlendirmekle kalmaz, aynı zamanda çalışanlar arasında aidiyet ve sadakat duygusunu da besler.

Kurumsal Kimlik Anlayışımız
  • Güçlü markalar; çekici görünüm, his ve ses tonu ile statükoyu bozar. Kalıpları aşmak, marka kimliğinizi müşteri temas noktalarında tutarlı, çekici bir şekilde sunmak marka sadakatinde performansı artırmak için size rehber oluyoruz.
  • Elde, kalpte ve akılda yaşayan markalar oluşturarak işletmeleri hızlandırıyoruz. Stratejik yaratıcı ortaklar olarak, müşterilerimizin daha karlı ve sorumlu gelecekler hayal etmeleri için iyi ve kötü zamanlarda değişime yön vermelerine yardımcı oluyoruz. Markaları insanların hayatlarında anlamlı hale getiriyoruz.
  • Stratejik markalaşmaya yaklaşımımız, müşterilerin kimliklerini çeşitli hizmetler aracılığıyla tutarlı ve kasıtlı olarak iletmelerine yardımcı olur, klişelerden ve trendlerden kaçınırken iş ve seçmen ihtiyaçlarını ele alır. Markalaşmadaki bir değişiklik sadece logo tasarım hizmetleri değildir. Şirketinizin bir biçim, ses ve deneyim sistemine dönüştürülmesidir.
  • Markanız sizin hikayeniz, bizim değil. Yaratıcı ve stratejistlerden oluşan ekibimiz her zaman dinler ve asla empoze etmez. Bir stilimiz var ama biz sadece stilist değiliz. Görsel ilkelerin, logo tasarımının ve etkileşimin anlaşılması esastır, ancak kendimizi asla yalnızca yeni bir görünüm sağlamakla sınırlamayız. Markanıza sadece yeni bir görsel kimlik kazandırmakla kalmayıp aynı zamanda yeni bir kurumsal kimlik kazandırmak istiyoruz.
  • Kalabalık bir pazarda, diğer şirketler muhtemelen sizinle aynı sorunu çözmeye çalışıyor. İyi tasarlanmış bir marka imajı, şirketinizi rekabette öne çıkararak sizi hedef kitlenizle buluşturabilir ve farklılaşmanızı iletebilir. Marka yönergelerinin ne olması gerektiğine dair tek bir doğru yaklaşım yoktur ve olasılıkları anlamanıza ve bilinçli kararlar vermenize yardımcı oluyoruz.
  • Marka stratejistlerimizin müşterilerimizin bağlamını ve ihtiyaçlarını derinlemesine anlamalarını sağlayan bir keşif aşamasıyla başlıyoruz. Daha sonra kim olduklarını daha iyi anlamaları ve kendilerini temel değerleri etrafında konumlandırmaları için kuruluşlara rehberlik ediyoruz.

 Kurumsal Tasarım Hizmetlerimiz. 

  • Web sitesi
  • Kurumsal video
  • Sosyal medya
  • Logo
  • Antetli Kağıt
  • Kartvizit
  • E-posta ve Yazışma Görselleri
  • Kurumsal kimlik kitabı
.

İletişim

Cevizli Mah. Tugay Yolu Cad. Piazza AVM No:69C/222 34846
                                                                                                 Maltepe/İSTANBUL  
  • T : 0850 4660428
  • E : info@icttrendacademy.com.tr